joi, 10 ianuarie 2013

Alo! Da! Alo! Da!

Un alt drum Tulcea-Constanta,dar de aceasta data "sardinele" au disparut.
Aveam impresia ca vorbitul la telefon nu este un mod de a stresa pe cineva.Personal gasesc cateva intrebuintari importante vorbitului la telefon,cum ar fi:
- mi se face dor de parinti
-comoditatea de a mai scrie un mesaj
-ceva important de discutat
-comanda la pizza ,plus multe altele.
Dar sa vorbesti la telefon tot drumul Tulcea-Constanta,aproximativ 2 ore mi se pare ceva exagerat.

Cum as putea eu sa am un drum linistit cand in spatele meu poposeste un nene care si-a propus sa vorbeasca TARE si TOT drumul la telefon?Nu spun ca microbuzul este un loc de relaxare,dar nici unul din care sa pleci cu o durere mai mare de cap decat ai venit!

Oficial vorbitul la telefon  in microbuz a intrat in Top10 lucruri care ma streseaza cel mai mult,pe langa mestecatul gumei exagerat de vizibil si trosnitul degetelor !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu