luni, 7 ianuarie 2013

Colindam,colindam iarna !

Investigarea cadourilor ! Magia Crăciunului se simte în inimile tuturor,iar nerabdarea fiercăruia se citește pe fața.Ne aflăm la biblioteca virtuală a Universității Ovidius,unde are loc serbarea de Crăciun.Avem invitați de seama,iar rectorul Tiberius Epure,ne onorează cu prezența.


 Desigur că nu am rămas neobservați întrucât suntem veseli și asteptăm cu nerăbdare deschiderea cadourilor,dar mai ales alegerea lor. Tradiția spune ca fiecare participant aduce un cadou,cu un mesaj frumos,însă nu știe pentru cine va fi cadoul.Se face o tombolă,atunci când fiecare trage câte un bilețel,iar numărul extras poartă numărul cadoului pe care îl vei primi.
Viitorii jurnalisti 
 Serbarea a început la ora 12 prin a-i colinda pe cei de față,încântând audiența cu cele mai cunoscute colinde românești.A fost de-a dreptul o atmosfera de poveste,în care toată lumea a fost copleșită de emoție. Primul care a extras bilețelul a fost invitatul nostru de seamă,Tiberius Epure,care a primit cadou niște cornițe de ren,păcat însă că nu le-a probat.
Sursa foto:Aron Andreea 
 A urmat un moment special al zilei,când în fața facultății a fost plantat un brăduț adevărat,care de-acum înainte va servi drept cel mai frumos brăduț al Universității,în fiecare va fii împodobit.
 Am cântat în jurul bradului,am fost filmați de cei de la Antena Constanța,am făcut poze și am râs. A fost primul moment al anului I de la Jurnalism când s-a simțit cu adevărat o legătură între noi și când am știut să ne distrăm împreună. A fost prima zi magică pe care o așteptam cu nerăbdare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu