duminică, 13 ianuarie 2013

Sesiune te cunosc !


Legenda vie –Sesiunea
Andreea Aron

Frunză verde de smochin
Sesiunea e din plin
Astăzi este data-n care
Sesiunea-i fată mare.
Și începe a citi
Învața și chinui
Pe studenții care-n an
S-au distrat
Și-acum e wow!
Vai de studențeii noștrii
Cum se plâng și stau miloșii
Că de mâine vor intra
Chiar în pâinea dumneata.
Da,a ta,a facultății
Tot cea pururea-a dreptății
Ce ne-nvață zi de zi
TCI-ul ca să-l știi.
Si să-l iei cu-ndemânare
Fără semne de-ntrebare
Oare cum era acolo,
Că eu chiar nu mai știu soro?
Extrădarea e pasivă,
Poate fi chiar și activă
Așa spun cei de la drept
Însă eu nu vă-nțeleg
Pot eu oare să vă cred?
Avocații-s „mincinoși”
Deseori și cam fițoși
Își fac vile mari,palate
În Bahamas stau pe spate.
De politică ce să vă spun
Niciun gând nu e prea bun
Ponta iar e la putere
Băsescu se duce-n vele.
Și uite-asa încet,încet
Ne-ndreptăm spre faliment.
Poate că ne va scăpa
„Știința politica”
La final eu vreau să-ți spun
Sesiune rămas bun
Ne vedem iarăși la vară
Unde-am fost și prima oară.


Un comentariu: